Zwroty, wymiany i reklamacje
I. Zwroty
1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
2. Zwrotu można dokonać na dwa sposoby:
2.1. Klient może zwrócić towar w Sklepie firmowym MEN ISLAND.
2.2. Klient może odesłać produkty do Punktu Obsługi Klienta MEN ISLAND.
3. W celu zwrotu produktów, należy:
3.1. Pobrać formularz zwrotu, wydrukować go i wypełnić.
3.2. Zapakować zwracany produkt w oryginalne opakowanie oraz dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
3.3. Wysłać paczkę kurierską lub pocztową na adres naszego Punktu Obsługi Klienta:
MEN ISLAND
Pasaż Zielińskiego
ul. Swobodna 37/18.3
50 – 088 Wrocław
+48 602 269 711
4. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych usługą “e-przesyłka” lub za pobraniem.
6. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
7. W przypadku niedostosowania się do powyższych zaleceń zwrot towaru nie będzie uwzględniony.
II. Wymiana
1. Klient może dokonać wymiany towaru w Sklepie firmowym MEN ISLAND w ciągu 14 dni od daty zakupu.
2. Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
III. Reklamacje
1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
2. W tym celu, należy:
2.3. Wysłać paczkę kurierską lub pocztową na adres naszego Punktu Obsługi Klienta:
MEN ISLAND
Pasaż Zielińskiego
ul. Swobodna 37/18.3
50 – 088 Wrocław
+48 602 269 711
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.
4. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, sklep zwróci wszelkie, poniesione przez Klienta, koszty transakcji.
5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które są rezultatem różnicy ustawienia parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w odcieniach i kolorach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
7. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
8. Reklamacji nie podlegają:
8.1. Naturalne zużywanie produktu,
8.2. Uszkodzenia mechaniczne.